Powierzchnia 2.0: Realistyczna baza danych renderowania powierzchni
Surface 2.0 to aplikacja zaprojektowana w celu pomocy użytkownikom w renderowaniu realistycznych materiałów i powierzchni bez wysiłku. Dzięki fizycznym wartościom odbicia światła i właściwościom powierzchni, to narzędzie pozwala tworzyć hiperrealistyczne powierzchnie przy użyciu preferowanego renderera. Wykorzystując ARKit, możesz w czasie rzeczywistym wizualizować i testować powierzchnie w Twoim otoczeniu. Idealne zarówno dla początkujących, jak i profesjonalistów, baza danych Surface umożliwia tworzenie realistycznych shaderów i materiałów do projektów osobistych lub komercyjnych.
Baza danych oferuje mnóstwo funkcji, w tym możliwość generowania przekonujących i fizycznie dokładnych shaderów 3D, płynne przenoszenie wartości powierzchni do aplikacji, dostęp do obrazów referencyjnych z rzeczywistego świata oraz kompleksowe wyświetlanie atrybutów zarówno z perspektywy artystycznej, jak i naukowej.





